×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲ اردیبهشت , ۱۴۰۴  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
ارتقای تعاملات مردمی، رویکرد نوین شرکت گاز ایلام در خدمت‌رسانی

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، مدیرعامل شرکت گاز ایلام از دیدار چهره به چهره خود با ۴۸۲ نفر ارباب رجوع در طول یک سال گذشته خبر داد.

خدمات شرکت گاز ایلام در سال گذشته

ارتقای تعاملات مردمی رویکرد نوین شرکت گاز ایلام در خدمت‌رسانی , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

گزارش عملکرد

محمود کشاورز اعلام کرد: از میان درخواست‌های دریافت‌شده، ۳۸۰ مورد مشاوره و راهنمایی انجام شده، ۱۳ درخواست در حال پیگیری، ۲۹ مورد با پاسخ مثبت روبه‌رو و ۶۰ درخواست بایگانی شده است.

تقویت ارتباطات مردمی

وی افزود: برای ایجاد ارتباط نزدیک‌تر و مؤثر بین مردم و مسئولان و شناسایی انتظارات و درخواست‌های مردمی، برنامه‌های هفتگی دیدار مردمی به‌صورت منظم در طول سال گذشته برگزار شده است.

پاسخ‌گویی در سامانه سامد

کشاورز ادامه داد: علاوه بر دیدارهای حضوری، طبق برنامه زمان‌بندی‌شده، طی چندین نوبت در دفتر بازرسی استانداری حضور یافته و به تماس‌های سامانه سامد مرتبط با خدمات گازرسانی و مشترکین پاسخ داده است.

اهمیت دیدارهای چهره به چهره

مدیرعامل شرکت گاز استان تأکید کرد: دیدارهای چهره به چهره میان مردم و مسئولان، علاوه بر اطلاع از نظرات مردم، نقش مهمی در تقویت ارزش‌های نظام خدمت‌رسانی داشته است. در این دیدارها، خدماتی نظیر مشاوره، راهنمایی، پاسخ به درخواست‌ها و پیگیری امور به مراجعه‌کنندگان ارائه شده است.

اولویت تکریم ارباب رجوع

کشاورز بیان کرد: تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع، از اولویت‌های اصلی شرکت گاز ایلام است. وی تأکید کرد که درب این مجموعه برای تمامی مراجعه‌کنندگان باز است و مشکلات آنان در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و رفع می‌شود.

ارتقای طرح‌های خدماتی

وی اضافه کرد: شرکت گاز استان، در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم، علاوه بر برنامه‌های منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره، از طریق سامانه جامع ارتباط با مشتریان (CRM)، میز خدمت حضوری و الکترونیکی و شماره تلفن ۱۵۹۴ خدماتی مستقیم به مشترکان و مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کند.

تمرکز بر حل مشکلات مردم

کشاورز تصریح کرد: رویکرد شرکت گاز استان در برگزاری این دیدارها، تأکید ویژه‌ای بر حل مشکلات مردم به‌صورت مستقیم و مؤثر دارد. وی بیان کرد که در سال گذشته، هر هفته یک دیدار چهره به چهره با مراجعه‌کنندگان برگزار شده است.

خدمات غیرحضوری

وی خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان از طریق پنج درگاه غیرحضوری، از جمله سامانه‌های آنلاین و میز خدمت، ارتباط مستمر با مشترکان و مراجعه‌کنندگان را حفظ کرده و با تأکید بر احترام و اخلاق‌مداری، مشکلات آنان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.