×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه / ۲۵ خرداد / ۱۴۰۵
بخشودگی بیش از ۲۵ میلیارد ریالی گازبها به نهادهای حمایتی و مذهبی ایلام

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، روح اله قیطاسی مدیر مالی شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود:این اقدام در راستای اجرای قوانین بالادستی از جمله قانون برنامه هفتم توسعه و در جهت حمایت از خانواده‌های کم‌درآمد و تقویت نهادهای فرهنگی صورت گرفته است.

بخشودگی بیش از ۲۵ میلیارد ریالی گازبها به نهادهای حمایتی و مذهبی ایلام

بخشودگی بیش از ۲۵ میلیارد ریالی گازبها به نهادهای حمایتی و مذهبی ایلام , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

وی در تشریح جزئیات این بخشودگی اظهار داشت:از این مبلغ، ۲۱ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال مربوط به بخشودگی گازبهای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی استان و مبلغ ۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال نیز مربوط به بخشودگی گازبهای اماکن آموزشی و مذهبی در اقصی نقاط استان ایلام بوده است.

برنام ای شرکت گاز ایلام برای توسعه متوازن و عادلانه نعمت گاز در جامعه

قیطاسی با اشاره به سیاست‌های این شرکت برای توسعه متوازن و عادلانه نعمت گاز در جامعه، به طرح دیگری نیز اشاره کرد و تصریح نمود:بر اساس مقررات معافیت انشعاب، مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، تنها یک بار از نصب کنتور و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند شوند.

مدیر مالی شرکت گاز استان، این معافیت‌ها در راستای اجرای ماده ۳۱ قانون برنامه هفتم توسعه و همچنین بندهای الحاقی به آن تصویب شده که بر اساس آن، تعرفه مشترکان کم‌مصرف خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی، صفر در نظر گرفته می‌شود.

قیطاسی، هدف نهایی از این اقدامات را کمک به رفع محرومیت، اجرای دقیق قوانین و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز در قبال آحاد جامعه به‌ویژه افراد کمتر برخوردار عنوان کرد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.