×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه / ۲۷ خرداد / ۱۴۰۵
رویداد جام امید مسبب شادی مردم است

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، «محمد صحرایی» عصر سه شنبه ۵ دی ماه در جشنواره رویداد جام رسانه امید اظهار داشت: مجموعه اقدامات و فعالیت های مدیران اگر به واسطه رسانه ها به مردم منعکس نشود، ابتر می ماند.

وی افزود: امیدواریم امروز با حضور رسانه های استان، انفجاری در زمینه انعکاس اخبار رخ دهند و بتوانند زمینه های لازم را برای تزریق امید و شادی در جامعه ایجاد کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام تاکید کرد: با وجود همه خدمات و اقدامات نظام به ویژه در ۲ ساله دولت سیزدهم به فرموده مقام معظم رهبری نتوانسته ایم آنگونه که شایسته است به مردم انعکاس دهیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر دهها کانال خبری، ماهواره ای با حمایت های کشورهای غربی و دشمنان اخبار ناصحیح و سیاه نمایی را برای تزریق ناامیدی و یاس در جامعه منتشر می کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام: برخی افراد در جامعه نیز به صورت ناآگاهانه در جامعه پمپاژ ناامیدی می کنند که رسانه ها نقش مهمی در راستای مقابله با این سیاه نمایی ها دارد چرا که امروز کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته است که باید برای مردم نهادینه و تبیین شود.

صحرایی در پایان عنوان کرد: این رویداد با هدف جهاد تنبین، جهاد خدمت و در یک واژه با هدف ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه برگزار می شود که امیدواریم اهداف این جام رسانه ای محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری نودادامروز، رویداد رسانه جام امید در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری درجهت امید آفرینی در جامعه در استان ایلام در سالن آمفی تئاتر امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش ایلام با حضور استاندار  و فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)، جمع کثیری از اصحاب رسانه، مدیران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی برگزار شد.

#پیشرفت_ایلام

#پشرفت_ایران

#جام_رسانه_امید

#پایگاه_خبری_نودادامروز

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.