×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه / ۲۷ خرداد / ۱۴۰۵
اخذ ماده (۲۳) و تخصیص ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، براساس این گزارش با پیگیری و رایزنی‌های متعدد دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام با دکتر منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قبل از سال ۱۴۰۳ مجوز ماده(۲۳) برای بیمارستان ملکشاهی اخذ و فعال شد اما به دلیل فرایند اداری و تعطیلات سال نو، پرداخت ۵۰ میلیارد تومان وجه تخصیص یافته به سال ۱۴۰۳ موکول گردیده بود که این مهم امروز محقق و مبلغ فوق به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز شد.

بیمارستان ملکشاهی با ظرفیت ۶۴ تخت و اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی حدود ۹۱ درصدی در حال اجراست و طبق وعده پیمانکار طی چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.