×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرواز مسیر مشهد – ایلام – مشهد بعد از مدت‌ها از سر گرفته می‌شود

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، دکتر حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران از برقراری مجدد پرواز مسیر مشهد – ایلام – مشهد خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته، خوشبختانه پرواز مسیر مشهد – ایلام – مشهد بعد از حدود یک‌سال وقفه دوباره از سر گرفته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به این‌که برقراری پرواز این مسیر از مطالبات مهم مردم استان ایلام بوده که با پیگیری‌های متعدد سرانجام به نتیجه رسیده، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، چهارم خردادماه اولین پرواز این مسیر انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام نیز در این باره گفت: با توجه به رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته و موافقت سازمان هواپیمایی کشور، پرواز مسیر ایلام – مشهد توسط شرکت هواپیمایی زاگرس انجام می‌گیرد.

وحید فروغی‌زاده افزود: طبق توافق شرکت هواپیمایی زاگرس، این ایرلاین در طول هفته ۲ پرواز(چهار سورتی) با هواپیمای MD82 با ظرفیت ۱۶۰ مسافر به مسیر ایلام – مشهد و بالعکس خواهد داشت.

وی ادامه داد: این پروازها بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، طی روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود.

فروغی‌زاده یادآور شد: احتمال افزایش تعداد پروازهای این مسیر باتوجه به تعداد متقاضیان آن، به سه پرواز(۶ سورتی) در هفته وجود دارد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.