×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : سه‌شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
دومین دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان رازی ایلام مستقر می شود

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، هدایت حیدری زاده اظهار کرد: به منظور بهبود وضعیت موجود و با حمایت معاونت درمان وزارت بهداشت، طی هفته آینده دومین دستگاه سی تی اسکن پیشرفته به بیمارستان رازی ایلام اختصاص خواهد یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به لزوم انجام جراحی قلب در استان ایلام، تصریح کرد: امیدواریم به زودی تجهیزات جراحی قلب و پمپ قلبی ریوی در اسرع وقت به استان اختصاص داده شود تا این مطالبه به حق مردم استان رفع شود و دیگر شاهد مراجعه مردم به استان‌های مجاور نباشیم.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.