- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 09 جولای 2024
- کد خبر 21569
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، دکتر صبور به مناسبت هفته تامین اجتماعی، از بخشهای های بستری مردان و زنان بیمارستان بازدید کردند.
وی ضمن حضور، از نزدیک به بررسی روند ارائه خدمات درمانی به مراجعان و بیماران این مرکز پرداخت.
دکتر صبور ضمن عیادت از بیماران بستری در بخشها مردان و زنان بیمارستان شهدای زاگرس با آنان گفتوگو و برای آنان شفای عاجل آرزو نمود.
وی همچنین در جریان این بازدید نحوه خدمات دهی و برخورد پرسنل درمانی در بخش ها با بیماران بستری و همراهان آنان مورد ارزیابی قرار گرفت که خوشبختانه رضایت حداکثری بیماران و همراهان آنان در ارائه خدمات انجام شده را در پی داشت.
در ادامه نیز دکتر صبور با بازدید از بخش های مختلف بیمارستان، از زحمات و تلاش شبانه روزی پرسنل و کارکنان بیمارستان در راستای خدمت به بیماران و مراجعان تقدیر کرد.
در این بازدید، علی اشرف تابانی مدیرکل تامین اجتماعی، آقای حیدری معاون بیمه ای و خانم دکتر محمدی معاون خرید راهبردی اسناد پزشکی، جلیل شیری رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات و تعدای از همکاران نیز حضور داشتند.


