×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : سه‌شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
احیای پتروشیمی دهلران و استفاده از ظرفیت توانمندی نیروهای بومی ضروری است

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز،اسداله چراغی در بازدید از پتروشیمی دهلران با بیان اینکه پتروشیمی دهلران بعنوان آینه روشن بخش توسعه منطقه است گفت: در این دولت تلاش مضاعف خواهم کرد تا پروژه احیا شود همه شاهد پیشرفت و توسعه واشتغال درمنطقه،باشیم .

وی افزود:با دیدن روند عملیات اجرایی پروژه و زیرساخت های آن انگیزه من برای پیگیری پروژه مضاعف خواهد شد و این پروژه از اولویت های عمده در شهرستان می باشد و با قدرت و قوت برای احیای آن تلاش خواهم کرد.

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دغدغه مردم احیای این پروژه و بکارگیری بومی ها است و گفت: در بحث مسئولیت های اجتماعی هیچی نصیب دهلران و حوزه جنوب نشده و بدنبال مسئولیت های اجتماعی شرکت ها هستم.

دکتر چراغی گفت: به وضعیت و محرومیت شهرستان های حوزه جنوب و دهلران اشاره و افزود:حوزه جنوب در اوج نعمت های خدادادی ولی محروم است و نباید چنین باشد و باید مردم بیش از پیش از مزایای این نعمت های خدادادی برخوردار شوند و به این مردم خدمت شود.

این مقام مسئول به پیگیری ها در حوزه نفت و گاز اشاره و گفت: مردم روزانه با من در تماس هستند و بدنبال درخواست ها و مطالبات و مشکلات هستند و بخشی زیادی از این مطالبات مربوط به بکارگیری بومی در شرکت های منطقه است

نماینده حوزه جنوب تاکید کرد:تربیت نیروهای ماهر در رشته های تخصصی که نیازمند زیرساخت های نفت و گاز منطقه است به جد دنبال می کنم.

وی  با بیان اینکه از اهمال هیچکس در راه خدمت به مردم چشم پوشی نمی کنم، گفت: چندین بار جاده دشت عباس که اولویت تردد زوار اربعین است را بنده پیگیری و گوشزد کردم اما هنوز به همان وضعیت قبلی می باشد که باید برای آن بصورت ویژه چاره اندیشی شود.

حضور مریم بالوی فیلی در نشست احیای پتروشیمی دهلران با حضور چراغی نماینده دهلران , خبرنگار نودادامروز

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم گفت: امروز پروژه های نفتی و گازی در دهلران بخوبی فعال هستند و انتظار مردم و مسئولان جذب نیروهای بومی و بهره مندی از مزایای آنهاست.

نعمت الله حاتمی با اشاره به اینکه تلاش ها و مجاهدت عزیزان قابل تقدیر است،افزود: امیدواریم مردم طعم خدمات این شرکت ها را بچشند و از مسئولیت های اجتماعی این شرکت ها بهره مند شوند.

وی مطالبه جدی مردم را بکارگیری نیروهای بومی ذکر کرد و افزود:نیروها و امکانات و پیمانکاران بومی در اولویت هستند و این مهم باید ویژه مد نظر مدیران پروژه ها باشد و در بازدیدهای سرزده در قالب کمیسیون کارگری این مهم را در عمل دنبال خواهیم کرد.

حضور مریم بالوی فیلی در نشست احیای پتروشیمی دهلران با حضور چراغی نماینده دهلران , خبرنگار نودادامروز

در این نشست رئیس دفتر نماینده مجلس در تهران،شهرستان دهلران و مشاور نفتی نماینده در امور نفت در شهرستان هم حضور داشتند.

گفتنی است پتروشیمی دهلران در زمینی به وسعت ۲۰۰ هکتار در حال ساخت و پیشرفت فیزیکی آن ۵۰ درصد است.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.