- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 05 مارس 2025
- کد خبر 26865
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، صبح چهارشنبه به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، با حضور حجتالاسلام و المسلمین کریمیتبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، احمد کرمی استاندار ایلام و مدیران استانی، زنگ منابع طبیعی در مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی نواخته شد.
همچنین پس از این آیین مراسم غرس نهال نیز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و احمد کرمی استاندار ایلام برگزار شد.


