- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 26 اسفند 1403 ساعت 14:07
- کد خبر 27412
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، محمد محمدی این دستاورد را گامی مهم در راستای بهبود عملکرد و ارتقای سطح مشتریمداری در صنعت آب و فاضلاب کشور برشمرد.
وی با اشاره به استقرار و اجرای این استانداردها، تصریح کرد: شرکت قادر خواهد بود با درک بهتر نیازها و انتظارات مشتریان، اقدامات موثرتری را برای افزایش رضایتمندی آنان به انجام رساند.
محمدی، با تاکید بر اهمیت رضایت حداکثری مشترکین، اصلاح فرآیندها، ارتباط موثر با مشتریان، تسریع در رسیدگی به شکایات و درخواستها و بهرهگیری از بسترهای نرمافزاری برای ارائه خدمات غیرحضوری را از جمله برنامههای اجرایی در این راستا عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، این موفقیت را مرهون تلاشهای کارکنان و رویکرد فرآیند محور و بهبود مستمر دانست و ابراز امیدواری کرد که با اجرای صحیح این برنامهها، خدمات شایستهتری به شهروندان ارائه شود.
وی همچنین با اشاره به انجام سالانه طرح رضایتسنجی عمومی از مشترکین آبفا نسبت به عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان در سطح استان ایلام به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف، خاطرنشان کرد: پس از تحلیل دادهها و بر اساس نتایج حاصله، تصمیمات و اقدامات لازم برای ارتقای شاخصهای عملکردی، به ویژه در حوزه مشتریمداری، اتخاذ خواهد شد.