×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
انتقال موقت ساختمان مدیریت درمان ایلام به درمانگاه شماره ۲

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، هادی صبور، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام، در خصوص جابجایی ساختمان اداری مدیریت درمان ایلام اعلام کرد: به‌دلیل ضرورت تجدید بنای ساختمان دی کلینیک واقع در میدان میلاد و انتقال این مرکز درمانی، ساختمان مدیریت درمان استان تخلیه شد.

انتقال موقت ساختمان مدیریت درمان تأمین اجتماعی ایلام

انتقال موقت ساختمان مدیریت درمان ایلام به درمانگاه شماره ۲ , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

استقرار موقت در درمانگاه شماره ۲

وی اضافه کرد: با توجه به آماده نبودن ساختمان اصلی مدیریت درمان در میدان دادگستری برای بهره‌برداری، این واحد اداری به صورت موقت در ساختمان درمانگاه شماره ۲ واقع در پنج‌راه جهاد مستقر شده است.

اطلاع‌رسانی برای تسهیل دسترسی شهروندان

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به حجم بالای ارباب‌رجوع و مراجعه‌کنندگان به ساختمان مدیریت درمان، تأکید کرد: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان، اطلاع‌رسانی از طریق نصب بنر در سردرب ادارات و مراکز درمانی انجام شده است.

صبود عنوان کرد: این اقدام در راستای کاهش مشکلات مراجعین و تسهیل ارتباط آنان با این مدیریت صورت پذیرفته است.

گفت و گو : مریم بالوی فیلی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.