- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 01 مه 2025
- کد خبر 30262
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، هادی صبور، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام، در خصوص جابجایی ساختمان اداری مدیریت درمان ایلام اعلام کرد: بهدلیل ضرورت تجدید بنای ساختمان دی کلینیک واقع در میدان میلاد و انتقال این مرکز درمانی، ساختمان مدیریت درمان استان تخلیه شد.
انتقال موقت ساختمان مدیریت درمان تأمین اجتماعی ایلام
استقرار موقت در درمانگاه شماره ۲
وی اضافه کرد: با توجه به آماده نبودن ساختمان اصلی مدیریت درمان در میدان دادگستری برای بهرهبرداری، این واحد اداری به صورت موقت در ساختمان درمانگاه شماره ۲ واقع در پنجراه جهاد مستقر شده است.
اطلاعرسانی برای تسهیل دسترسی شهروندان
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به حجم بالای اربابرجوع و مراجعهکنندگان به ساختمان مدیریت درمان، تأکید کرد: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان، اطلاعرسانی از طریق نصب بنر در سردرب ادارات و مراکز درمانی انجام شده است.
صبود عنوان کرد: این اقدام در راستای کاهش مشکلات مراجعین و تسهیل ارتباط آنان با این مدیریت صورت پذیرفته است.
گفت و گو : مریم بالوی فیلی



