×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵
پایبندی شرکت انبارهای عمومی به تعهدات کلید توسعه صادرات از مرز مهران است

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ،  نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی در گمرک مهران برگزار شد.

پایبندی شرکت انبارهای عمومی به تعهدات کلید توسعه صادرات از مرز مهران است

پایبندی شرکت انبارهای عمومی به تعهدات کلید توسعه صادرات از مرز مهران است , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی به ریاست عباس میرزاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، در محل سالن جلسات گمرک مهران برگزار شد، این نشست پس از بازدیدهای میدانی از مرز بین‌المللی مهران برگزار گردید.

تأکید بر ظرفیت‌های مرز مهران در توسعه صادرات

عباس میرزاد در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های مرز بین‌المللی مهران، اظهار داشت: مرز مهران یکی از مهم‌ترین پایانه‌های تجاری کشور در ارتباط با عراق است و توسعه صادرات غیرنفتی از این مرز می‌تواند نقش کلیدی در شکوفایی اقتصادی منطقه ایفا کند.

وی بر لزوم شناسایی و برطرف‌سازی موانع اداری و زیرساختی در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کرد.

بررسی موانع و فرصت‌های صادرات غیرنفتی

در ادامه نشست، موانع و فرصت‌های پیش‌روی صادرات غیرنفتی از مرز مهران مورد بررسی قرار گرفت، شرکت‌کنندگان بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها، تسهیل فرآیندهای گمرکی، اجرای تعهدات شرکت انبارهای عمومی و حمایت از صادرکنندگان تأکید کردند.

گزارش مدیرکل گمرکات استان ایلام

سهراب کمری مدیرکل گمرکات استان ایلام ضمن خوشامدگویی به حاضرین، گزارشی از مصوبات جلسه معاونین گمرک ایران با مسئولین استان ارائه داد و خواستار پایبندی شرکت انبارهای عمومی به تعهدات فی‌مابین شد.

این نشست با هدف ارتقاء و تسهیل روند صادرات غیرنفتی و ساماندهی مبادلات مرزی از مرز مهران برگزار گردید و گامی مهم در جهت توسعه اقتصادی منطقه به شمار می‌رود.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.