- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 27 جولای 2025
- کد خبر 33422
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، در راستای اجرای طرحهای عمرانی، بهداشتی و خدماتی در مناطق محروم، ۲۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات قرارگاه محرومیتزدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهرستان بدره اختصاص یافت، این موضوع در نشست قرارگاه محرومیتزدایی ارتش که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و محلی در بدره برگزار شد، اعلام گردید.
اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی در شهرستان بدره
نشست قرارگاه محرومیتزدایی ارتش در بدره
در این نشست که با هدف بررسی و هماهنگی برای اجرای پروژههای محرومیتزدایی برگزار شد، دکتر چراغی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بدره، امام جمعه شهرستان، دریادار دوم دکتر یحیی نامجو، نماینده و عضو قرارگاه محرومیتزدایی ارتش، مدیران کل آب و فاضلاب، بهزیستی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و جمعی از مدیران شهرستانی حضور داشتند.
طرحهای اولویتدار در حوزههای آبرسانی، درمان و مسکن
در این جلسه، طرحهایی در حوزههای تأمین آب شرب، ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی، و ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی مورد بررسی قرار گرفت. بر لزوم همکاری میان نهادهای اجرایی برای رفع محرومیت از مناطق کمبرخوردار تأکید شد.
امضای تفاهمنامههای همکاری
در پایان این نشست، چند تفاهمنامه همکاری مشترک میان قرارگاه محرومیتزدایی ارتش و دستگاههای اجرایی استان و شهرستان با هدف تسریع در روند اجرای طرحها و ارتقاء سطح خدماترسانی به مردم به امضا رسید.
سخنان دریادار دکتر یحیی نامجو در نشست قرارگاه محرومیتزدایی ارتش
دریادار دوم دکتر یحیی نامجو، نماینده و عضو قرارگاه محرومیتزدایی و جهادی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در نشست بدره با تأکید بر رسالت اصلی ارتش در حفظ استقلال، امنیت و دفاع از مرزهای کشور، گفت: قرارگاه محرومیتزدایی ارتش، همگام با وظایف ذاتی خود، در راستای رفع محرومیت از مناطق کمبرخوردار، در شهرستان پرافتخار بدره، در سه حوزه بهداشت و درمان، شبکه آبرسانی و ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی، طرحهای عمرانی مهمی را در دست اقدام دارد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون، نهادهای انقلابی و حاکمیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره در مسیر محرومیتزدایی حرکت کردهاند.
دریادار نامجو با اشاره به شعار «ارتش فدای ملت»، بر حضور همیشگی ارتش در کنار مردم در بحرانها و اجرای طرحهای محرومیتزدایی تأکید کرد.
سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه قرارگاه محرومیتزدایی ارتش
دکتر قیصوری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، در این جلسه اظهار داشت: زمین مورد نیاز برای احداث بیمارستان بدره با همت مردم و بهصورت اهدایی تأمین شده است.
وی افزود که پس از واگذاری زمین، مجوز احداث بیمارستان در سال ۱۳۹۹ اخذ شده و با تخصیص اعتبارات قابل توجه، روند تکمیل آن سرعت گرفته است.
سالن اجتماعات فرمانداری بدره میزبان نشست مهمی با حضور مسئولان لشکری و کشوری بود. در این نشست، دریادار دکتر یحیی نامجو، نماینده قرارگاه محرومیتزدایی ارتش، به همراه نماینده مردم در مجلس، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان، طرحهای اجرایی و ظرفیتهای منطقه را بررسی کردند. امضای تفاهمنامههای همکاری میان ارتش و نهادهای استانی، نقطه عطف این نشست بود که همدلی و جهاد خدمترسانی به مردم را به نمایش گذاشت.








