- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 08 دی 1404
- کد خبر 38361
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، جلسه آغاز گام دوم نهضت توسعه عدالت آموزشی استان ایلام بهصورت ویدیوکنفرانس با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار شد.
گام دوم نهضت عدالت آموزشی با احداث و نوسازی ۱۲۴ مدرسه در ایلام ادامه می یابد
ادامه نهضت عدالت آموزشی با همدلی اقشار مختلف
رضا دارابی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این نشست اظهار داشت: گام دوم نهضت عدالت آموزشی با همدلی و کمک همه اقشار در راستای ارتقای کیفیت آموزشی با قوت ادامه خواهد یافت.
پیشبینی بازسازی و احداث ۱۲۴ مدرسه در ایلام
وی با بیان اینکه در استان ایلام از محل این نهضت ملی ۱۲۴ مدرسه برای بازسازی، احداث و نوسازی پیشبینی شده است، افزود: در گام اول ۴۳ واحد آموزشی تکمیل و تحویل دانشآموزان شد تا فرصت برابر برای رشد و تعالی همه دانشآموزان فراهم شود.
تکمیل ۲۵ مدرسه تا پایان سال
دارابی ادامه داد: هماکنون ۴۱ مدرسه دیگر در استان در مرحله نازککاری قرار دارند و در گام دوم نهضت عدالت آموزشی، ۲۵ مدرسه تا پایان سال تکمیل خواهد شد. سایر پروژههای مدارس نیز در حال پیمانسپاری هستند.
تأکید بر تجهیز مدارس با امکانات روز
معاون عمرانی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان باید تلاش کند مدارس تکمیلشده با بهترین امکانات و تجهیزات روز در اختیار دانشآموزان قرار گیرد تا شاهد ارتقای کیفیت آموزشی در استان باشیم.
ضرورت استفاده از ظرفیت کمیته نظارت شورای فنی
وی همچنین گفت: نوسازی مدارس باید از ظرفیت کمیته نظارت شورای فنی استان استفاده کند و در راستای کیفیت عملیات اجرایی واحدهای آموزشی در حال ساخت، بازدید و نظارت بیشتری اعمال نماید تا مدارس با کمترین مشکل و در زمان تعیینشده با بهترین کیفیت به اتمام برسند.
دغدغه ریاست جمهوری در تحقق عدالت آموزشی
دارابی تحقق اهداف نهضت عدالت آموزشی را از مهمترین دغدغههای دکتر پزشکیان، ریاست محترم جمهوری دانست و تأکید کرد: همه ما اعم از مردم، مسئولان، خیرین و نهادها باید با همدلی و همراهی، دست در دست هم بگذاریم تا این طرح بنیادی و آیندهنگرانه کشور با بهترین کیفیت اجرا و در اختیار فرزندان امروز و فردایمان قرار گیرد.



