- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 24 ژوئن 2026
- کد خبر 41764
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، غفور نقی زاده که از طرف دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی به عنوان بازرس ویژه و نماینده تام الاختیار این وزارتخانه در استان ایلام منسوب شده است به همراه احمد اسفندیاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهران امروز چهارم تیرماه مصادف با تاسوعای حسینی از محورهای ارتباطی منتهی به مرز بین المللی مهران و پایانه شهید سلیمانی بازدید کرد.
بازرس ویژه و نماینده تام الاختیار وزارت راه و شهرسازی در استان از روند مناسب خدمت رسانی به زائران در مرز بین المللی مهران خبر داد
وی در این بازدید گفت: از ابتدای محرم سال جاری تا کنون 86000 زائر ایرانی از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف شده و ورود به کشور زائرین ایرانی نیز در این مدت 18000 نفر بوده است و خدمات رسانی به زائرین مطلوب بوده و با توجه به گرمای هوا ، آب معدنی خنک نیز به تعداد کافی به زائران در ورودی و خروجی پایانه مرزی ارائه شده و مسئله خاصی در وضعیت حمل و نقل عمومی نیز مشاهده نشد.
https://nodademrooz.ir/?p=41764



