- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 16 مارس 2026
- کد خبر 39927
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، دکتر صیاد بسطامینژاد، مدیرکل انتقال خون استان ایلام در گفتوگو با خبرنگار نوداد امروز با اشاره به وضعیت مطلوب ذخایر خونی استان، بر ضرورت حفظ و تقویت این ذخایر بهویژه در آستانه تعطیلات نوروز و با توجه به شرایط بحرانی کنونی تأکید کرد.
ضرورت حفظ ذخایر خونی با اولویت گروههای منفی در آستانه تعطیلات نوروز
وی اظهار داشت: پایگاه انتقال خون ایلام تا پایان سال در سه شیفت کاری صبح، عصر و شب آماده خدمت رسانی و پذیرایی از اهداکنندگان خون و مردم شریف استان است تا بتوان پاسخگویی صددرصدی به نیاز بیماران و مراکز درمانی سطح استان را تضمین کرد.
مدیرکل انتقال خون استان ایلام با تأکید بر اینکه نیاز به خون همیشگی است، افزود: انتظار می رود مردم فهیم و نوع دوست ایلام، یاری رسانی به بیماران را از یاد نبرند و با اهدای خون، تداوم جریان زندگی را ممکن سازند.
وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر نیاز به گروه های خونی به ویژه +A- ، AB- ، AB بیش از سایر گروه ها است و از هم استانی های گرامی با این گروه های خونی دعوت می شود برای کمک به بیماران به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند.



