- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 22 مارس 2026
- کد خبر 40002
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، دکتر نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار نودادامروز از پرداخت مبلغ 1300 میلیارد ریال به پزشکان و موسسات درمانی طرف قرارداد این سازمان در استان خبر داد.
پرداخت 1300 میلیارد ریال به پزشکان و موسسات درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت استان ایلام
وی افزود: در این مقطع حساس این اقدام در راستای تقویت و حمایت از مراکز درمانی و موسسات ارائه دهنده خدمات به بیمه شدگان صورت گرفته است.
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با اشاره به اهمیت این پرداخت ها در شرایط کنونی اظهار داشت: این اعتبار با هدف تضمین ارائه خدمات بهینه و مطلوب به بیماران و حمایت از موسسات درمانی در دستور کار قرار گرفته است.
رحیمی با تأکید بر اینکه این پرداخت ها به منظور ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان صورت می گیرد افزود: هدف اصلی از این اقدامات ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان استان است.



