- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 24 مارس 2026
- کد خبر 40015
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان امنیت و زیرساختهای کشور را هدف قرار دادهاند شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با عزم راسخ و روحیه جهادی، خدمترسانی به مردم را در اولویت قرار داده و پروژههای زیرساختی حیاتی را با جدیت دنبال میکند.
تداوم آبرسانی به ایلام در بحبوبه جنگ
سه مخزن جدید بهره برداری شد
وی افزود: در این ایام مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی دانشگاه ایلام، مخزن ۱۰۰ مترمکعبی سرتنگ زعفرانیه مهران و مخزن ۱۰۰ مترمکعبی گراب خوشادول ملکشاهی تکمیل و به بهرهبرداری رسیدند.
محمدی توضیح داد این اقدامها در راستای تقویت ذخیرهسازی آب و اطمینان از پایداری شبکه توزیع در شرایط اضطراری انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام به پیشرفت عملیات اجرایی در پروژههای دیگر اشاره کرد و یادآور شد: طرحهای ساخت مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی قوچعلی، مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی ایوان، مخزن ۵۰ مترمکعبی سیرکانه و مخزن ۵۰ مترمکعبی هلیلان با پیشرفت ۳۰ تا ۹۰ درصدی بدون وقفه و با شتاب در حال انجام است.
وی اضافه کرد: در کنار افزایش ظرفیت ذخیرهسازی، نوسازی و بهسازی شبکهها و خطوط انتقال آب نیز به طور جدی در دستور کار قرار دارد تا از هرگونه اختلال در تأمین آب آشامیدنی سالم و پایدار جلوگیری شود.
مدیرعامل آبفای ایلام افزود: از ابتدای اسفند تاکنون بیش از ۱۶ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب در ۱۲ روستای استان اجرا شده است که در نتیجه آنها سههزار نفر از ساکنان این روستاها از آب پایدار بهرهمند شدند.



