×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : سه‌شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
تداوم آبرسانی به ایلام در بحبوبه جنگ | سه مخزن جدید بهره‌ برداری شد

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان امنیت و زیرساخت‌های کشور را هدف قرار داده‌اند شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با عزم راسخ و روحیه‌ جهادی، خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت قرار داده و پروژه‌های زیرساختی حیاتی را با جدیت دنبال می‌کند.

تداوم آبرسانی به ایلام در بحبوبه جنگ

تداوم آبرسانی به ایلام در بحبوبه جنگ | سه مخزن جدید بهره‌ برداری شد , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

سه مخزن جدید بهره‌ برداری شد

وی افزود: در این ایام مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی دانشگاه ایلام، مخزن ۱۰۰ مترمکعبی سرتنگ زعفرانیه مهران و مخزن ۱۰۰ مترمکعبی گراب خوشادول ملکشاهی تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند.

محمدی توضیح داد این اقدام‌ها در راستای تقویت ذخیره‌سازی آب و اطمینان از پایداری شبکه توزیع در شرایط اضطراری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام به پیشرفت عملیات اجرایی در پروژه‌های دیگر اشاره کرد و یادآور شد: طرح‌های ساخت مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی قوچعلی، مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی ایوان، مخزن ۵۰ مترمکعبی سیرکانه و مخزن ۵۰ مترمکعبی هلیلان با پیشرفت ۳۰ تا ۹۰ درصدی بدون وقفه و با شتاب در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در کنار افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی، نوسازی و بهسازی شبکه‌ها و خطوط انتقال آب نیز به طور جدی در دستور کار قرار دارد تا از هرگونه اختلال در تأمین آب آشامیدنی سالم و پایدار جلوگیری شود.

مدیرعامل آبفای ایلام افزود: از ابتدای اسفند تاکنون بیش از ۱۶ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب در ۱۲ روستای استان اجرا شده است که در نتیجه آن‌ها سه‌هزار نفر از ساکنان این روستاها از آب پایدار بهره‌مند شدند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.