×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
چشمه‌ های گُل‌ گُل ایلام دوباره به مدار بهره‌ برداری بازگشتند

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در بازدید از چشمه های گل گل ایلام با اشاره به اینکه چشمه‌های گل‌گل طی روزهای گذشته به دلیل افزایش کدورت به‌طور موقت از مدار خارج شده بودند، افزود: پس از پایدار شدن شرایط و انجام کدورت‌سنجی، برداشت آب از این چشمه‌ها دوباره آغاز شده است.

چشمه‌ های گُل‌ گُل ایلام دوباره به مدار بهره‌ برداری بازگشتند

چشمه‌ های گُل‌ گُل ایلام دوباره به مدار بهره‌ برداری بازگشتند , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان توقف برداشت، تأمین آب مناطق تحت پوشش این چشمه از طریق تصفیه‌خانه و سد انجام شد تا از بروز اختلال گسترده در شبکه جلوگیری شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.