- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 21 آوریل 2026
- کد خبر 40291
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، به جهت توسعه همکاريهاي دوجانبه، نشست همانديشي دکتر «همايون مرادنژادي» رئيس دانشگاه ايلام و دکتر «محمد محمدي» مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ايلام، صبح روز سهشنبه اول ارديبهشت ماه 1405 در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار شد.
آمادگی کامل دانشگاه ایلام برای حل مسائل استان و همکاری همه جانبه با شرکت آب و فاضلاب
دکتر «همايون مرادنژادي» رئيس دانشگاه ايلام در اين نشست با اشاره به ظرفيتهاي مختلف دانشگاه در حوزههاي آموزشي، پژوهشي و فناوري، گفت: اهتمام براي حل و فصل مسائل استان يکي از اولويتهاي اصلي دانشگاه ايلام و در اين راستا، آمادگي داريم با تمام امکانات و ظرفيت، با شرکت آب و فاضلاب ايلام همکاري کنيم.
دکتر مرادنژادي، افزود: همچنين آمادگي داريم در قالب رسالهها و پاياننامههاي مسألهمحور، دانشجويان دورههاي تحصيلات تکميلي را براي حل و فصل مسائل شرکت ترغيب نمائيم.
رئيس دانشگاه ايلام با تأکيد بر فرهنگسازي در زمينه مصرف آب، اظهار داشت: کانونها و انجمنهاي علمي دانشجويي ميتوانند با توليد محتوا در اين زمينه همکاري نمايند..
وی به ظرفيت مرکز رشد واحدهاي فناور دانشگاه اشاره کرد و افزود: ميتوان براي رفع نيازهاي شرکت آب و فاصلاب، واحد فناور راهاندازي کرد.
حل بخش بزرگی از مشکلات آب و فاضلاب با همراهی دانشگاه ایلام امکان پذیر است
در ادامه دکتر «محمد محمدي» مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ايلام با تقدير و تشکر از حسننظر و همکاري مديرت دانشگاه ايلام، گفت: اگر دانشگاه در کنار جامعه قرار گيرد، ميتوان بخش زيادي از مسائل و مشکلات را حل و فصل کرد و در اين راستا انتظار داريم دانشگاه ايلام براي امور مختلف شرکت و بخصوص هوشمندسازي شبکه، ارتقاء تصفيهخانهها و فرهنگسازي مصرف آب، با ما همکاري نمايد.




