گروه : استان ها
- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 13 مه 2024
- کد خبر 20455
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، دکتر حسن بهرامنیا روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در نشست هماندیشی استانداران و مدیران کل امور زنان و خانواده استانداریهای سراسر کشور که به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور در سالن پیامبراعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد شرکت کرد.
در نشست اول که وزیر آموزش و پرورش و معاونین نوسازی و آموزشی این وزارتخانه نیز حضور داشتند، در خصوص برگزاری آزمونهای نهایی دانشآموزان بحث و گفتگو شد.
در ادامه استاندار ایلام گزارشی در خصوص برخی از کمبودهای زیرساختی، خدماتی و رفاهی حوزههای برگزاری آزمون استان ارائه داد که وزیر آموزش و پرورش در خصوص رفع این موانع و مشکلات قول مساعد دادند.
براساس این گزارش با توجه به اهمیت موضوع، نشست دوم نیز با حضور استانداران و مدیران کل امور زنان و خانواده استانداریهای سراسر کشور بعد از نماز ظهر و عصر آغاز و تا ساعت ۱۵ تداوم یافت.
در ادامه دکتر وحیدی وزیر کشور در نشست دوم مطالب مهمی در ارتباط با خانواده و جوانی جمعیت بیان نمودند، سپس خانم دکتر زینب اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، در مورد جوانی جمعیت و جایگاه هر استان در ارتباط با رشد جمعیت کشور، مطالبی مطرح نمودند.
گفتنی است که در این نشست فریده الیاس پوریان مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام نیز گزارشی از وضعیت مشوقها و عملکرد استان و فرمانداریهای استان در حوزه جوانی جمعیت ارائه داد.
https://nodademrooz.ir/?p=20455


