- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 14 جولای 2024
- کد خبر 21633
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، علی محمدی رییس کل دادگستری استان ایلام، بخشنده دادستان مرکز استان و جمشید اسکندری مدیرکل زندانهای ایلام در مراسم عزاداری زندانیان شرکت کردند.
در خلال این مراسم و با همکاری ستاد دیه و کمک های بنیاد مستضعفان کشور ۷ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
مجالس عزای حسینی(ع) در سطح زندانهای استان با برنامههایی چون: سخنرانی روحانیون، عزاداری و سینه زنی، توزیع نذورات، روضه خوانی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع محرم و عاشورا، قرائت روزانه ادعیه و محافل انس با قرآن و… همراه است.
گفتنی است از ابتدای سال تا کنون ۵۰ زندانی نیازمند مالی با حمایت خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شدند.


