- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 22 ژانویه 2025
- کد خبر 23655
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، چهارمین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضور حمیدرضا رئیسی مدیرکل، معاونین، رؤسای ستادی و رؤسای مراکز در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.
در این جلسه رؤسای مراکز ضمن ارائه گزارش عملکرد مرکز مربوطه، مسائل مشکلات خود را بیان کردند.
در این جلسه رؤسای ستادی به تجزیه و تحلیل گزارش رؤسای مراکز پرداخته و راهکارها و برنامه های خود را تا پایان سال جاری عنوان کردند.
بنابراین گزارش در ادامه این جلسه حمیدرضا رئیسی ضمن خوشامدگویی و خسته نباشید به معاونین رؤسای ستادی و رؤسای مراکز به جمع بندی مطالب عنوان شده در جلسه پرداخته و به بیان دستاوردهای اداره کل در سال جاری پرداختند.
وی در ادامه به بیان دستاوردهای سفر ریاست محترم سازمان به استان پرداخت و آنرا تحولی عظیم در ادامه خدمت رسانی به جامعه هدف و تلاش بیشتر عنوان کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به ایجاد تحول در رویکرد وظایف رؤسای ستادی و مراکز اشاره کرد و اظهار داشت؛ با برنامه ریزی و تحول در تعاملات با سایر دستگاههای اجرایی، شرکای آموزشی و ایجاد رشته های جدید و در خدمت اشتغال گامهای بلندی در جهت پیشبرد اهداف سازمان و ایجاد تحول در استان برداریم.



