- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 18 مارس 2025
- کد خبر 27647
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، افشین کریمی روز سهشنبه در جلسه مطالبات برق مصرفی از سازمانها و دستگاههای اجرایی استان، با تأکید بر اینکه نباید خدمترسانی به مردم متوقف شود، عنوان کرد: پرداخت به موقع مطالبات و هزینه خدمات دستگاههای خدمترسان مانند برق، آب، گاز، مخابرات و… مدنظر دستگاههای اجرایی قرار بگیرد.
وی ناترازی انرژی را موضوعی مهم و ملی دانست و گفت: دستگاههای اجرایی موظفند حداقل ۲۰ درصد از برق مصرفی خود را از محل انرژیهای تجدیدپذیر تأمین کنند.
معاون استاندار ایلام افزود: برای تحقق این الزام قانونی دبیرخانهای در شرکت توزیع نیروی برق تشکیل شود تا بتوانیم بخشی از ناترازی های استان را با برنامهریزی مدون در سال ۱۴۰۴ تأمین کنیم.



