×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
آغاز عملیات تعریض محور ملکشاهی به ایلام با هدف ارتقای ایمنی تردد

به گزارش سرویس استان نودادامروز ،مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام از آغاز عملیات تعریض محور ملکشاهی به ایلام خبر داد.

آغاز عملیات تعریض محور ملکشاهی به ایلام

آغاز عملیات تعریض محور ملکشاهی به ایلام با هدف ارتقای ایمنی تردد , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

اجرای پروژه تعریض محور ملکشاهی

سید زاهدین چشمه‌خاور اعلام کرد: ساماندهی و تعریض ۲ کیلومتر از ورودی شهر ارکواز به سمت ایلام آغاز شده و این مسیر به‌صورت چهارخطه اجرا خواهد شد.

رفع نقاط حادثه‌خیز در محور ارتباطی

وی گفت: این پروژه در ادامه، از خروجی شهر ملکشاهی به سمت ایلام با هدف کاهش خطرات رانندگی و حذف نقاط پرحادثه در دستور کار قرار گرفته است.

چشمه‌خاور افزود: عملیات اجرایی این بخش، به‌صورت امانی و توسط اداره راهداری شهرستان ملکشاهی آغاز شده است.

بهسازی و تعریض ابنیه موجود

چشمه‌خاور با اشاره به واگذاری عملیات تعریض ابنیه در این مسیر به پیمانکار مربوطه، عنوان کرد: این محدوده یکی از نقاط پرحادثه استان محسوب می‌شود و هر ساله چندین سانحه رانندگی در آن رخ می‌دهد.

وی افزود: در قالب این پروژه، ۴ دستگاه ابنیه نیز تحت عملیات بهسازی و تعریض قرار خواهد گرفت تا ایمنی تردد افزایش یابد.

ضرورت تسریع در اجرای پروژه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام تأکید کرد: با توجه به اهمیت این محور در تأمین ایمنی راه‌ها، تسریع در اجرای پروژه تعریض مسیر ضروری است

به گزارش نودادامروز ،هدف اصلی این طرح، افزایش ایمنی مسیر، کاهش سوانح رانندگی و تسهیل تردد وسایل نقلیه در این منطقه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.