- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 22 مه 2025
- کد خبر 31511
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، اسدالله چراغی، نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی، روز پنجشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۴، در نشستی با جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی شهرستان دهلران، به بررسی مسائل معیشتی، درمانی و رفاهی این قشر پرداخت و از برنامههای آتی برای بهبود وضعیت آنان خبر داد.
بررسی مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی دهلران در نشست با نماینده مجلس
برگزاری نشست صمیمی با بازنشستگان تأمین اجتماعی شهرستان دهلران
حضور مسئولان در نشست و بررسی مستقیم مطالبات بازنشستگان
این نشست با حضور دکتر چراغی، مهندس جامخانه، معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه دهلران، دکتر اسماعیلی، رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی، آقای قربانی، نماینده بازنشستگان تأمین اجتماعی دهلران، و جمعی از بازنشستگان برگزار شد. در این دیدار، مسائل و مطالبات این قشر زحمتکش بهصورت مستقیم مورد بررسی قرار گرفت.
تجهیز دفتر نمایندگی بازنشستگان در دهلران
نماینده مردم شهرستانهای جنوب استان ایلام با تأکید بر جایگاه ارزشمند بازنشستگان، اظهار داشت: بازنشستگی پایان راه نیست، بلکه آغاز مرحلهای جدید از زندگی است.
وی با اشاره به مشکلات زیرساختی دفتر نمایندگی بازنشستگان در دهلران، قول مساعد داد که در اسرع وقت نسبت به تجهیز آن اقدام شود تا این دفتر به مکانی شایسته برای گفتوگو، پیگیری و آرامش بازنشستگان تبدیل گردد.
برنامهریزی برای نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
دکتر چراغی از برنامهریزی برای برگزاری جلسهای با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آینده نزدیک خبر داد و از نمایندگان بازنشستگان دعوت کرد تا در این جلسه و همچنین در صحن علنی مجلس حضور یابند تا بتوانند بهطور مستقیم مطالبات جامعه کارگری و بازنشستگان را مطرح کنند.
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی در دهلران
وی همچنین از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی در دهلران خبر داد و اعلام کرد که با همکاری فرماندار دهلران، زمین این پروژه در حال آمادهسازی است و بهزودی با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگزنی خواهد شد.
راهاندازی مرکز تصویربرداری سیتیاسکن در منطقه موسیان
دکتر چراغی از راهاندازی مرکز تصویربرداری سیتیاسکن (CT Scan) در منطقه خبر داد و افزود که این مرکز بهزودی تجهیز و در شهر موسیان راهاندازی خواهد شد تا بخشی از نیازهای درمانی منطقه را پوشش دهد.
در پایان نشست، بازنشستگان و نمایندگان کارگری دهلران دیدگاهها و مطالبات خود را مطرح کردند و نسبت به تحقق وعدهها و پیگیریهای نماینده مردم جنوب ایلام ابراز امیدواری کردند.



