- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 15 جولای 2025
- کد خبر 32891
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ،در نشست شورای اداری شهرستان بدره، سعید شهبازی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
تأکید فرماندار جدید بدره بر همدلی و همکاری برای توسعه شهرستان
نشست شورای اداری شهرستان بدره با معرفی فرماندار جدید برگزار شد
وی ضمن درود به روح امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ ۱۲ روزه، دانشمندان هستهای، شهدای کودک و مظلوم و شهدای شهرستان بدره، برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و دکتر پزشکیان، رئیسجمهور محترم و دولت چهاردهم، آرزوی سلامتی و توفیق کرد.
قدردانی از فرماندار سابق و تأکید بر خدمترسانی
شهبازی با تقدیر از حضور مسئولین ارشد استان، نمایندگان مردم، خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران و فرماندهان نظامی و انتظامی، از خدمات ارزنده یاسر علیزاده، فرماندار سابق بدره، قدردانی کرد و برای وی آرزوی موفقیت نمود.
وی همچنین از اعتماد دکتر کرمی، استاندار ایلام، و دکتر رستمزاده، مدیرکل امنیتی و معاون سیاسی استانداری، تشکر کرد و بر عزم خود برای پیشرفت شهرستان بدره تأکید کرد.
تأکید بر جایگاه فرهنگی و علمی بدره
فرماندار بدره با اشاره به جایگاه فرهنگی و علمی این شهرستان، اظهار داشت: از خدای متعال میخواهم که امانتدار شایستهای برای نظام جمهوری اسلامی باشم و خادمی صدیق برای مردم فهیم بدره.
دعوت به همدلی و همکاری
شهبازی با بیان اینکه «به من فرماندار نگویید، من خدمتگزار شما هستم»، بر لزوم حضور در کنار مردم تأکید کرد و گفت: درب اتاقم به روی همه مردم باز است و از همه میخواهم با همدلی و همراهی، برای توسعه شهرستان تلاش کنیم.
مسئولیت، محکی الهی و مردمی
وی مسئولیت را محکی الهی و مردمی خواند و افزود: این مسئولیت یک آزمون بزرگ است و همه ما زیر ذرهبین خداوند و مردم قرار داریم. در پایان این مسیر، مردم درباره عملکرد ما قضاوت خواهند کرد.
دعوت به همکاری و همافزایی
در پایان، شهبازی از همه مدیران و مسئولان شهرستان خواست با همکاری و همافزایی، در مسیر خدمترسانی صادقانه به مردم تلاش کنند و ابراز امیدواری کرد که با جلب رضایت مردم عزیز بدره، سربلند از این آزمون بیرون آیند.



