گروه : استان ها
- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 15 جولای 2025
- کد خبر 32982
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، محمد محمدی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، به همراه جمعی از معاونان خود، با احسان اکبری، فرماندار شهرستان، دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، رفع تنش آبی برخی روستاها به عنوان مهمترین مسئله شهرستان در برهه کنونی مطرح شد.
دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با فرماندار مهران
بررسی رفع تنش آبی روستاهای مهران
در این جلسه، مسائل مربوط به رسیدگی به مطالبات مردم، ساماندهی و اصلاح شبکه، تأمین آب شرب و رفع افت فشار در روستاهای مهدیآباد، قجر، چشمه داووی، شانکبود و شهر جعفرآباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین، تأمین آب پایدار، رفع تنشهای آبی و بازسازی تأسیسات و شبکههای فرسوده از دیگر موضوعات مطرح شده بود.
محمدی در این دیدار، خبر از بهرهبرداری فاز اول تصفیهخانه فاضلاب شهر ایلام در شهریورماه داد. این پروژه، گامی مهم در جهت بهبود وضعیت آب و فاضلاب شهر ایلام خواهد بود.
در ادامه جلسه، تخصیص اعتبارات لازم برای پروژههای آب و فاضلاب نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. طرفین بر لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر برای رفع مشکلات آب و فاضلاب شهرستان تأکید کردند.
https://nodademrooz.ir/?p=32982



