- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 08 فوریه 2026
- کد خبر 39558
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ،نشست صمیمی و قدردانی از عوامل اجرایی برگزاری امتحانات پایانترم نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴، با حضور سرپرست محترم دانشگاه و جمعی از معاونین و مدیران و همکاران فعال در حوزههای امتحانی برگزار گردید.
برگزاری جلسه تقدیر از عوامل اجرایی امتحانات پایان ترم نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴ در دانشگاه پیام نور ایلام
این نشست با هدف تجلیل از تلاشهای صادقانه و همکاری بیوقفه تمامی دستاندرکاران در برگزاری هرچه شایستهتر این رویداد مهم علمی صورت گرفت.
دکتر شوهانی سرپرست دانشگاه پیام نور استان ایلام، ضمن ابراز سپاس فراوان از زحمات خالصانه همکاران، بر جایگاه محوری دقت، هماهنگی و مسئولیتپذیری کارکنان در تضمین سلامت و کیفیت فرآیند آزمونها تأکید فرمودند.
از تلاشهای ارزنده تمامی عوامل اجرایی، ناظران محترم، مراقبان سختکوش و همکاران پشتیبانی که نقشی مؤثر در اجرای بینقص امتحانات داشتند، تقدیر به عمل آمد.
در پایان این نشست، مدیران ستادی و همکاران، نقطهنظرات و پیشنهادهای سازنده خود را برای بهبود فرآیندهای آتی ارائه نمودند.


