- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 23 ژوئن 2026
- کد خبر 41744
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، صادق علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقهای ایلام اظهار داشت: در روزهایی که گرمای هوا در استان ایلام به اوج خود رسیده است، همکاران متعهد و عاشق اهلبیت(ع) در شرکت آب منطقهای ایلام با استقرار در مسیرهای تردد زائران و عزاداران در پایانه مرزی مهران، اقدام به توزیع آب خنک و پذیرایی از عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) کردند تا سهمی هرچند کوچک در خدمت به راهیان مکتب عاشورا داشته باشند.
خادمی بی منت کارکنان آب منطقه ای ایلام در مسیر زائران سیدالشهدا(ع)
وی افزود: فرهنگ ایثار، خدمت و ازخودگذشتگی که در نهضت عاشورا متجلی شده است، همواره الهامبخش کارکنان این مجموعه بوده و امروز نیز همکاران ما با عشق و ارادت قلبی به حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در کنار انجام وظایف تخصصی خود، خدمت به زائران و عزاداران حسینی را افتخاری بزرگ میدانند.
دکتر علیمرادی با اشاره به حضور پرشور مردم در آیینهای عزاداری تاسوعا و عاشورا گفت: مشاهده این همه عشق، شور و دلدادگی مردم به خاندان عصمت و طهارت(ع)، جلوهای بینظیر از وحدت، ایمان و فرهنگ ناب حسینی است و خدمت به چنین مردمی، توفیقی ارزشمند و نعمتی الهی به شمار میرود.
وی تصریح کرد: کارکنان شرکت آب منطقهای ایلام با تأسی از سقای دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، تلاش می کنند تا با توزیع آب خنک در میان عزاداران، گوشهای از ارادت خود را به ساحت مقدس اهلبیت(ع) ابراز کرده و در ثواب این خدمت معنوی سهیم باشند.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای ایلام در پایان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش، از تمامی همکارانی که با روحیه جهادی و خالصانه در این اقدام خداپسندانه مشارکت دارند قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود: همه خدمتگزاران به برکت نام و یاد امام حسین(ع) مشمول عنایات و الطاف الهی قرار گیرند.



