آیین بهره برداری از آسفالت سطح معابر ۴ روستای گلوزه ، بردی ، علی آباد کوچک و علی آباد بزرگ با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
آیین بهره برداری از آسفالت سطح معابر ۴ روستای گلوزه ، بردی ، علی آباد کوچک و علی آباد بزرگ با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
تمامی حقوق مطالب برای "نودادامروز"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری تحلیلی نودادامروز بلامانع است.
طراحی و اجرا : نودادامروز