×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
رهایی یک زندانی پس از ۱۸ سال در ایلام

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، عمران علی محمدی رئیس کل دادگستری استان با اعلام این خبر گفت : یک زندانی که سالهای متمادی بدلیل عدم توانایی رد مال در زندان به سر می برد با کمک خیرین و مردم نیکوکار پس از ۱۸ سال از زندان آزاد شد .

عالی ترین مقام قضایی استان با اشاره به اهمیت صلح و سازش در دین مبین اسلام و وجود بزرگان ، مصلحین و خیرین در استان اظهار داشت : بحمداله صلح وسازش در استان نهادینه شده واز ظرفیت هیتهای صلح ،مصلحین و خیرین در حل وفصل دعاوی و پرونده های موجود استفاده می شود.

دکتر علی محمدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای اعضای شوراهای حل اختلاف . صلح یاران وهمه ریش سفیدان وخیرین که در امر صلح وسازش فعالیت می کنند افزود: در خصوص این زندانی با ورود دادستانی شهرستان دهلران و با کمک خیرین ومردم نیکوکار مبلغ چهار میلیارد ریال جمع آوری ورد مال صورت گرفت و پس از جلب رضایت شکات نهایتا محکوم علیه پس از ۱۸ سال از زندان آزاد گردید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.