- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 14 جولای 2024
- کد خبر 21624
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، دکتر چراغی در دیدار با مدیریت سد میمه وبازدید از این گفت:۱۹۰۰میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به پروژه اعتبار تزریق شده است.
وی افزود: تا کنون ۱۱۰۰میلیارد تومان از این اعتبار اختصاص و هزینه شده است.
نماینده مردم دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:هم اکنون این پروژه ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است در
دهه فجر آبگیری شود.
وی بر ضرورت تسریع در تکمیل این سد تاکید و افزود:سد میمه زمینه آبیاری شش هزار هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی را فراهم می کند.
چراغی بر لزوم توجه به فراهم کردن زمینه برای برخورداری زمین های بالا دستی و پائین دستی از این سد تاکید کرد و گفت:این پروژه باید منجر به رضایت مندی مردم شود.
معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران بر لزوم پیگیری برای تسریع در عملیات اجرایی سد میمه تاکید کرد.
نعمت الله حاتمی افزود:بهره برداری از این سد نقش موثری در تحول کشاورزی منطقه و افزایش سطح زیرکشت و تولید را دارد.


