×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : سه‌شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
۱۹۰۰میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای تکمیل سد میمه تزریق شده است

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، دکتر چراغی در دیدار با مدیریت سد میمه وبازدید از این گفت:۱۹۰۰میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به پروژه اعتبار تزریق شده است.

وی افزود: تا کنون ۱۱۰۰میلیارد تومان از این اعتبار اختصاص و هزینه شده است.

نماینده مردم دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:هم اکنون این پروژه ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است در

دهه فجر آبگیری شود.
وی بر ضرورت تسریع در تکمیل این سد تاکید و افزود:سد میمه زمینه آبیاری شش هزار هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی را فراهم می کند.

چراغی بر لزوم توجه به فراهم کردن زمینه برای برخورداری زمین های بالا دستی و پائین دستی از این سد تاکید کرد و گفت:این پروژه باید منجر به رضایت مندی مردم شود.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران بر لزوم پیگیری برای تسریع در عملیات اجرایی سد میمه تاکید کرد.

نعمت الله حاتمی افزود:بهره برداری از این سد نقش موثری در تحول کشاورزی منطقه و افزایش سطح زیرکشت و تولید را دارد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.