×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
بیش از ۲ میلیون و ۷۴۷ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، اظهار کرد: از این تعداد یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۸۴۴ نفر از طریق مرز مهران به عتبات عالیات سفر کرده اند.

وی با بیان اینکه همچنین در این مدت یک میلیون و ۲۲۷ هزار و ۶۳۴ نفر از مرز مهران وارد کشور شده است، تصریح کرد: از روز گذشته موج بازگشت زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات آغاز شده است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اربعین حسینی در مهران فراهم است، گفت: موکب های میدان اربعین، پایایانه مسافری برکت (شهید رئیسی) پارکینگ بزرگ اربعین و سطح شهر مهران برای پذیرایی از زوار آمادگی کامل دارند.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه زوار بعد از ورود به کشور و قبل از حرکت با خودروهای شخصی استراحت کافی داشته باشند، افزود: تردد خودروها در مسیر ایلام به مهران روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار ایلام در ادامه از پارکینگ بزرگ اربعین بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زوار و خروج خودروهای پارک شده از این پارکینگ قرار گرفت.

وی بر تأمین آب خنک، نظافت سرویس‌های بهداشتی، استقرار موکب خدمت‌رسان در موج بازگشت و بهبود عملکرد ناوگان اتوبوسرانی درون شهری جهت انتقال زائران از مرز تا درون پارکینگ اربعین تأکید کرد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.