- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 14 ژانویه 2025
- کد خبر 23074
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز، با حضور رییس کل دادگستری و اعضای کمیته استانی؛ دومین جلسه کمیته استانی هماهنگی اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول برگزار گردید
ظهر روز دوشنبه مورخ ۲۴دی ماه ۱۴۰۳ دومین جلسه کمیته قانون الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول با حضور دکتر «عمران علی محمدی» رییس کل دادگستری استان و سایر اعضاء در سالن جلسات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام برگزار گردید.
محمدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد را تبریک گفت.
وی با بیان اهمیت قانون الزام، اجرای دقیق آن را منوط به اجرای صحیح و به موقع تمامی اعضای مرتبط و مردم دانست.
محمدی ضمن بیان مصوبات جلسه قبلی گفت: تاکنون ۹۰ درصد مشاورین املاک به سامانه کاتب متصل گردیده و با تلاش و برنامه ریزی انتظار می رود تا قبل از پایان دی ماه مشاورین املاک بصورت کامل به سامانه مذکور متصل گردند.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تاکید کرد: با مشاورین املاکی که به #سامانه_کاتب متصل نگردند طبق قانون برخورد خواهد شد
رییس کل دادگستری استان قانون الزام به ثبت املاک غیر منقول را بسیار مهم دانست و گفت: مشاورین املاکی که به سامانه کاتب متصل نگردند طبق قانون پلمپ خواهند گردید.
دکتر علی محمدی ضمن با اهمیت دانستن سند مالکیتی گفت: همه املاک مردم و دولت باید #سند دار شوند و این مهم جز با پیگیری و همت مردم و ادارات ذیربط تحقق پیدا نخواهد کرد.
در پایان این جلسه، اقداماتی مصوب گردید.


