×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
افتتاح پروژه آبرسانی کولگ: ۲۲ کیلومتر خط انتقال آب به عشایر ایلام

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ،جواد خانزادی،مدیرکل امور عشایر استان ایلام در مراسم افتتاحیه اعلام کرد: طول خط انتقال آب ۲۲ کیلومتر است و از کنجان چم آغاز شده و به پاسگاه شور شیرین ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه پروژه با حمایت‌های مالی از محل اعتبارات ملی به مرحله اجرا درآمده است.افزود: این پروژه شامل چهار مخزن با ظرفیت ۳۵۰ متر مکعب است که از سامانه گرمسیری تغذیه می‌شود.

خانزادی با تاکید بر این که این اقدام هدیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری به استان ایلام است، افزود: پروژه آب سالم و بهداشتی را برای ساکنان منطقه کولگ فراهم می‌کند و تأمین آب شرب برای ۸۰۰ نفر را تضمین می‌نماید.

وی اشاره کرد: اجرای پروژه علاوه بر تأمین آب مورد نیاز، به رونق تولید در منطقه کمک خواهد کرد.

خانزادی تصریح کرد: کمبود آب، یکی از بزرگترین مسائل زندگی عشایر است که تأثیر زیادی بر حضور آن‌ها دارد.

سارا فلاحی، نماینده مردم استان ایلام در مجلس، در این مراسم بر لزوم ادامه خدمات‌رسانی به عموم مردم و اقشار محروم تأکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با کار جهادی، خدمات مؤثری به جامعه عشایر ارائه شود.

فلاحی خواستار اقدامات بیشتری از سوی استانداری در ارائه خدمات به عشایر شد و نمایندگان مجلس در تهران نیز آمادگی خود را برای کمک و تأمین اعتبارات ملی برای عشایر اعلام کردند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه با حضور معاون عمرانی استانداری ایلام و فرماندار مهران برگزار شد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.