- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 23 بهمن 1403 ساعت 15:30
- کد خبر 25389
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، «محمد محمدی» با اعلام این خبر گفت: مشترکین در هر جای استان می توانند با شماره ۱۲۲ مرکز ارتباط با مشتریان شرکت درخواست های خود را در این سامانه ثبت و پیگیری نمایند.
وی اظهار داشت: پیش از این ارائه این خدمات فقط برای شهر ایلام صورت میگرفت، که با ارتقا خطوط مخابراتی و نرم افزاری این امکان برای سایر شهرستانهای استان نیر فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام با تاکید بر افزایش کیفت خدمات و مشتری مداری، افزود: شرکت آب و فاضلاب استان به همین منظور برنامه هایی برای ارتقا و توسعه مرکز ارتباط با مشتریان(CRM) دارد، که این برنامه ها شامل توسعه نرم افزاری، استاندارد سازی و آموزش پرسنل و … به منظور پاسخگویی به کلیه نیازهای خدماتی و فوریت محور اهم از اعلام حوادث و اتفاقات حوزه آب و فاضلاب درخواست های مشترکین، شکایت، انتقادات و پیشنهادات است.
محمدی از همه شهروندان استان خواست، با ارائه گزارش به موقع حوادث از طریق سامانه crm و تلفن ۱۲۲ با این شرکت برای ارائه خدمات پایدار همکاری داشته باشند.