- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 14 فوریه 2025
- کد خبر 25644
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ،سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اظهار کرد: ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۷ هزار نفر مسافر به مناسبت نیمه شعبان از پایانه مرزی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تردد داشتهاند.
وی بیان کرد: از این میزان ۴ هزار و ۷۸۰ نفر ورود و ۱۲ هزار و ۳۴۲ نفر خروج از طریق مرز بینالمللی مهران به ثبت رسیده است.
https://nodademrooz.ir/?p=25644


