×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵
درمان و رهاسازی یک بهله عقاب شاهی در ملکشاهی

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، حسین خالقی با اعلام این خبر اظهار داشت: یک بهله عقاب شاهی به علت بیماری و عدم توان پرواز کردن توسط یکی از دوستداران محیط زیست در طبیعت پیدا شده بود و تحویل اداره حفاظت محیط زیست داده شد.

وی افزود: این پرنده بلافاصله با اقدامات درمانی و پس از یک ماه بهبودی کامل توسط محیط بان “مهدی مامی” در دامان طبیعت شهرستان ملکشاهی رها سازی گردید.

خالقی تصریح کرد: عقاب شاهی گونه ای پرنده شکاری با روتنه قهوه ای مایل به سیاه، سر و پس گردن زرد روشن تا مایل به سفید و لکه های سفید در شانه ها قابل تشخیص است.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.