- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 25 فروردین 1404 ساعت 14:11
- کد خبر 29217
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ،معاون منابع انسانی شرکت گفت: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در راستای تسهیل و تسریع ارائه خدمات، سامانه پیشخوان مجازی مکاتبات اداری را راهاندازی نمود.
راهاندازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع در ایلام
معرفی سامانه
ولی ملکیان اعلام کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و کاهش مراجعات حضوری، سامانه پیشخوان ارباب رجوع به آدرس pishkhan.abfa-ilam.ir راهاندازی شده و در اختیار هماستانیها قرار گرفته است.
قابلیتهای سامانه
وی اضافه کرد: از این پس، تمامی متقاضیان شامل اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند با مراجعه به این درگاه، نسبت به ثبت و پیگیری مکاتبات خود اقدام کنند.، این سامانه امکان ثبت و رهگیری مکاتبات به صورت غیرحضوری را فراهم کرده و دخالت عوامل انسانی در دریافت مدارک و مستندات را به حداقل رسانده است.
نحوه دسترسی و پیگیری در سامانه
نحوه دسترسی
ملکیان توضیح داد: هماستانیها میتوانند از طریق لینک موجود در صفحه اصلی وبسایت شرکت آبفا یا با استفاده از آدرس مستقیم pishkhan.abfa-ilam.ir به سامانه دسترسی یابند.
پیگیری آسان
وی گفت: این سامانه با ارسال پیامک حاوی کد رهگیری، امکان پیگیری مراحل ثبت و پاسخ مکاتبات را به صورت آسان و دقیق برای شهروندان فراهم میکند.
اهداف کلان شرکت آبفا
هوشمندسازی خدمات
معاون منابع انسانی شرکت آبفا ایلام هوشمندسازی خدمات و مکانیزهکردن فرآیندهای کاری را از اهداف اصلی شرکت برای سال ۱۴۰۴ برشمرد.
بهبود تجربه متقاضیان
وی تاکید کرد: با برنامهریزیهای انجامشده، تلاش میشود تا متقاضیان خدمات این شرکت با آرامش خاطر بیشتر و در کوتاهترین زمان ممکن، از خدمات ارائهشده بهرهمند شوند.
https://nodademrooz.ir/?p=29217