- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 22 آوریل 2025
- کد خبر 29762
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادادامروز، فرماندار شهرستان با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه بیمارستان ملکشاهی اعلام کرد: در صورت تأمین ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، این مرکز درمانی بهزودی افتتاح خواهد شد.
بهرهبرداری از بیمارستان ملکشاهی نیازمند تأمین اعتبار
آخرین وضعیت پروژه و تجهیزات خریداریشده
عباس شیخی، فرماندار ملکشاهی، به همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان از روند احداث بیمارستان بازدید کرد و با تأکید بر پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی، اعلام کرد: تجهیزات اصلی پزشکی خریداری شدهاند و نصب سیستمهای نظارتی، از جمله دوربینهای امنیتی، در حال انجام است.
کمبودهای باقیمانده پیش از افتتاح
وی با اشاره به برخی نیازهای ضروری پروژه افزود که خرید دیزل دوم، تجهیزات اداری، دستگاه اکسیژنساز و تکمیل محوطهسازی باید پیش از بهرهبرداری نهایی تأمین شود که همچنین، اتصال فیبر نوری مخابرات به این بیمارستان هنوز صورت نگرفته و در دست پیگیری است.
اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه
فرماندار ملکشاهی اعلام کرد: برای تکمیل نهایی بیمارستان به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون، ۳۰ میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تأمین شده و پیگیریها برای اختصاص ۱۰ میلیارد تومان باقیمانده ادامه دارد.
برنامهریزی برای افتتاح و بهکارگیری نیروها
شیخی خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص این اعتبار، مانعی برای بهرهبرداری بیمارستان وجود نخواهد داشت و نیروهای پذیرفتهشده در آزمون استخدامی نیز در این مرکز بهکارگیری خواهند شد.
هدفگذاری افتتاح همزمان با سفر رئیسجمهور
وی در پایان با اشاره به هماهنگی میان دستگاههای اجرایی شهرستان تصریح کرد: تمام ظرفیتها برای افتتاح رسمی بیمارستان همزمان با سفر رئیسجمهور به استان به کار گرفته شدهاند.



