- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 01 مه 2025
- کد خبر 30235
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، به مناسبت روز کارگر و با تلاش خیرین و همکاری ستاد دیه استان ایلام، دو زندانی کارگر که به دلیل جرائم مالی در زندان به سر میبردند، صبح امروز آزاد شده و به خانوادههای خود بازگشتند.
آزادی دو زندانی کارگر با همت خیرین ایلامی
پرداخت بدهی مالی توسط خیرین
مبلغ بدهی این دو زندانی کارگر با همت خیرین تأمین و پرداخت شد که امکان آزادی آنان را فراهم کرد.
نقش ستاد مردمی دیه استان ایلام
مراد بابایی، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان ایلام، اعلام کرد: این دو زندانی از سرپرستان خانواده بوده و به دلیل مشکلات مالی زندانی شده بودند.
وی افزود: با شناسایی این افراد و همکاری خیرین، آنان به آغوش خانوادههای خود بازگشتند.
آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سال جاری
بابایی همچنین اشاره کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، این ستاد مردمنهاد موفق شده است ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد را از زندانهای استان ایلام آزاد کند، که نشانی از تلاشهای موثر این مجموعه در حمایت از خانوادههای آسیبپذیر است.
https://nodademrooz.ir/?p=30235



