- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 01 مه 2025
- کد خبر 30230
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، مراسم بهرهبرداری و کلنگزنی پروژههای راهسازی، آیین بهره.برداری از ۵ کیلومتر از پروژه چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ کیلومتر دیگر این مسیر با حضور دکتر کرمی استاندار ایلام، دکتر بازوند معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، دکتر چراغی نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، دکتر قلاوند و دکتر کعب عمیر نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران و مردم دشت عباس دهلران برگزار شد.








