×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵
تجهیز و بهره‌برداری از چاه جدید برای تقویت آبرسانی در شهر ایلام

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، محمد محمدی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، با اشاره به چالش‌های افت فشار آب در برخی مناطق شهری، به‌ویژه در فصل تابستان، از راه‌اندازی یک چاه جدید برای بهبود وضعیت آبرسانی خبر داد.

تجهیز و بهره‌برداری از چاه جدید برای تقویت آبرسانی در شهر ایلام

تجهیز و بهره‌برداری از چاه جدید برای تقویت آبرسانی در شهر ایلام , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

رفع مشکل افت فشار آب در مناطق شهری ایلام

وی افزود: این چاه، که متعلق به شرکت آب منطقه‌ای بوده، با هدف افزایش ظرفیت تولید توسط شرکت آبفای استان تجهیز شده و آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.

اجرای عملیات لوله‌گذاری و برق‌رسانی

به گفته محمدی، این چاه با عمق ۷۰ متر، پس از اجرای حدود ۲۰۰ متر لوله‌گذاری و تکمیل مراحل تجهیز و برق‌رسانی، اکنون وارد مدار بهره‌برداری شده و در حال سرویس‌دهی به شبکه آب‌رسانی شهر است.

تقویت تأمین آب مناطق مختلف شهری

وی خاطرنشان کرد: با اتصال این چاه به شبکه آب‌رسانی و مخزن ذخیره موجود، تأمین آب در مناطقی از شهر ایلام مانند بلوار خبرنگار و خیابان آزادی به‌طور محسوسی بهبود خواهد یافت.

همکاری مردم، ضامن پایداری شبکه در تابستان

محمدی در پایان ضمن قدردانی از صبوری و همراهی شهروندان، بر اهمیت مدیریت مصرف آب تأکید کرد و افزود: در کنار تلاش‌های شرکت برای توسعه زیرساخت‌ها، مشارکت و صرفه‌جویی مردم به‌ویژه در روزهای گرم تابستان، نقش مؤثری در حفظ پایداری شبکه آب‌رسانی دارد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.