×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
افتتاح مرکز درمان غیردارویی اعتیاد در دهلران

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، افتتاح این مرکز با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران، خانم افسرده معاون مدیرکل بهزیستی استان، جانشین فرمانده سپاه دهلران، مدیر بهزیستی شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان و مردم انجام شد.

افتتاح مرکز درمان غیردارویی اعتیاد در دهلران

افتتاح مرکز درمان غیردارویی اعتیاد در دهلران , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

تقدیر فرماندار دهلران از دست‌اندرکاران راه‌اندازی مرکز

فرماندار ویژه دهلران با تبریک هفته بهزیستی، از تلاش همه دست‌اندرکاران و بهزیستی و همکاری دستگاه‌ها برای راه‌اندازی این مرکز قدردانی کرد.

وی گفت: نحوه درمان مصرف‌کنندگان مواد مخدر پذیرش‌شده در این مرکز به صورت غیردارویی و مدت زمان اسکان آنها ۲۱ روز است.

ظرفیت ۳۰ نفری مرکز درمان اعتیاد دهلران

دکتر یگانه افزود: این مرکز با هدف درمان مصرف‌کنندگان مواد مخدر افتتاح و با ظرفیت ۳۰ نفر می‌باشد.

تأکید امام جمعه دهلران بر نقش موثر کمپ در نجات معتادان

امام جمعه دهلران نیز با تبریک هفته بهزیستی گفت: قطعاً این کمپ نقش موثری در نجات معتادان دارد.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: همه دستگاه‌ها، مردم و به ویژه خیرین باید کمک کنند که آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

افتتاح سیزدهمین مرکز ترک اعتیاد استان در دهلران

معاون پیشگیری مدیرکل بهزیستی استان گفت: در استان ۱۲ مرکز ترک اعتیاد داریم و امروز سیزدهمین مرکز در دهلران افتتاح شد. وی افزود: در چهار ماهه اول سال جاری، هزار نفر در مراکز ترک اعتیاد پذیرش داشته‌ایم.

فروزان افسرده با بیان اینکه مدت سم‌زدایی یک هفته طول می‌کشد، افزود: بعد از یک سال از گذشت پاکی افراد در مراکز، این افراد جهت دریافت تسهیلات اشتغال نیز معرفی می‌شوند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.