- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 25 جولای 2025
- کد خبر 33362
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید استاندار از پروژه راهسازی منطقه نصریان اعلام کرد: دو کیلومتر از پروژه چهارخطه کردن محور مهران-دهلران بهزودی زیر بار ترافیک خواهد رفت، این بخش که هماکنون در مرحله آسفالت است، تا دو هفته آینده به بهرهبرداری خواهد رسید.
دو کیلومتر از پروژه راهسازی مهران – دهلران در منطقه نصریان آماده بهرهبرداری
تمرکز بر نقاط پرحادثه
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاعرسانی راه و شهرسازی استان ایلام، جعفر رفیعی، مدیرکل راه و شهرسازی، توضیح داد که توسعه محور مهران-دهلران به چهارخطه یکی از اولویتهای مهم این اداره است، این پروژه با هدف حذف نقاط پرحادثه و بهبود ایمنی محور، آغاز شده است.
چالشهای توپوگرافی و هزینهها
وی با اشاره به سختیهای توپوگرافی منطقه نصریان و هزینههای بالای عملیات در این بخش از محور، بیان کرد: با وجود این چالشها، پیشبینی میشود کل پروژه تا پیش از دهه مبارک فجر تکمیل و به بهرهبرداری کامل برسد، قرارداد این طرح با ارزش اولیه ۱۳۷ میلیارد تومان منعقد شده است.
برنامههای آینده
همچنین، تأمین اعتبار برای سایر نقاط محور مهران-دهلران در دست بررسی است تا بهزودی عملیات راهسازی و اصلاح مسیر در نقاط دیگر این محور نیز آغاز شود.



