- نویسنده : مریم بالوی فیلی
- 24 مارس 2026
- کد خبر 40031
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، ولی الله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: در حوزه نیروگاهی کشورمان در حال حاضر با مازاد ظرفیت و تولید روبروست و در حال حاضر امکان صادرات برق را نیز در شرایط جنگ داریم.
صنعت آب و برق با تمام توان در حال خدمت به مردم است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: خطوط انتقال و توزیع از تاب آوری مناسبی برخوردار هستند و تمرینات مناسبی در این حوزه در قالب مانورهای مدیریت بحران انجام شده است.
وی تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای تامین پایدار برق و آب در استان با هدایت استاندار؛ مدیریت ارشد استان؛ پشتیبانی وزارت نیرو و شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب کشور انجام شده است.
وی به مردم اطمینان داد تا به فرزندان خود در صنعت آب و برق مانند همیشه اعتماد کنند و بدانند این صنعت با خون شهدا به بالندگی رسیده و در هر شرایطی رسالت خدمت به مردم را انجام خواهد داد.
وی از مردم شریف استان خواست تنها اخبار حوزه آب و برق را از طریق روابط عمومی های این صنعت دنبال کنند.



