- نویسنده : nodademrooz
- 27 مارس 2026
- کد خبر 40056
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، حشمت عزیزان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام،در نشست فوقالعاده دوگانهسوزی واحدهای نانوایی که روز جمعه برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر ۸۰ درصد از مجموع ۷۵۹ واحد نانوایی فعال در این استان به سیستم دوگانهسوز مجهز شدهاند و پیگیریها برای تکمیل فرآیند دوگانهسوز کردن ۲۰ درصد باقیمانده در دست اقدام است.
دوگانه سوز کردن ۲۰ درصد واحدهای نانوایی استان در دستور کار قرار گرفت
وی افزود: پس از برگزاری جلسات کارشناسی و تبادل نظر، تصمیمات زیر در خصوص پیشبرد اهداف طرح دوگانهسوز کردن نانواییها در شرایط جنگی اتخاذ گردید:
1- انجام بررسیهای فنی لازم بر روی دستگاههای پخت نانواییها برای تعیین مشخصات فنی و خرید تجهیزات دوگانهسوز مسئولیت این امر به صورت مشترک بر عهده شرکت گاز استان، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان نظام مهندسی و سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفت.
2- واریز کمکهای مالی پیشبینی شده از سوی شرکتهای نفت و گاز استان به منظور تسهیل در اجرای طرح.
3- معرفی ناظر اجرایی مجرب از سوی سازمان نظام مهندسی استان، جهت نظارت دقیق بر عملیات خرید، نصب و راهاندازی تجهیزات دوگانهسوز.
4- بررسی دقیق قیمتها و آنالیز هزینههای تجهیزات خریداری شده توسط شرکت گاز استان به منظور اطمینان از صرفه اقتصادی و رعایت سقف اعتبارات مصوب.
عزیزان در پایان عنوان کرد: این اقدامات در راستای حفظ امنیت غذایی و تضمین پایداری عرضه نان در استان ایلام صورت میگیرد.
گردآورنده:معصومه بالوی فیلی



