×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
دو کیلومتر از پروژه راهسازی مهران – دهلران در منطقه نصریان آماده بهره‌برداری

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید استاندار از پروژه راهسازی منطقه نصریان اعلام کرد: دو کیلومتر از پروژه چهارخطه کردن محور مهران-دهلران به‌زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت، این بخش که هم‌اکنون در مرحله آسفالت است، تا دو هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

دو کیلومتر از پروژه راهسازی مهران – دهلران در منطقه نصریان آماده بهره‌برداری

دو کیلومتر از پروژه راهسازی مهران - دهلران در منطقه نصریان آماده بهره‌برداری , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

تمرکز بر نقاط پرحادثه

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، جعفر رفیعی، مدیرکل راه و شهرسازی، توضیح داد که توسعه محور مهران-دهلران به چهارخطه یکی از اولویت‌های مهم این اداره است، این پروژه با هدف حذف نقاط پرحادثه و بهبود ایمنی محور، آغاز شده است.

چالش‌های توپوگرافی و هزینه‌ها

وی با اشاره به سختی‌های توپوگرافی منطقه نصریان و هزینه‌های بالای عملیات در این بخش از محور، بیان کرد: با وجود این چالش‌ها، پیش‌بینی می‌شود کل پروژه تا پیش از دهه مبارک فجر تکمیل و به بهره‌برداری کامل برسد، قرارداد این طرح با ارزش اولیه ۱۳۷ میلیارد تومان منعقد شده است.

برنامه‌های آینده

همچنین، تأمین اعتبار برای سایر نقاط محور مهران-دهلران در دست بررسی است تا به‌زودی عملیات راهسازی و اصلاح مسیر در نقاط دیگر این محور نیز آغاز شود.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.