×

منوی سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
ضرورت حفظ ذخایر خونی با اولویت گروه‌های منفی در آستانه تعطیلات نوروز

به گزارش سرویس استان ها نودادامروز ، دکتر صیاد بسطامی‌نژاد، مدیرکل انتقال خون استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار نوداد امروز با اشاره به وضعیت مطلوب ذخایر خونی استان، بر ضرورت حفظ و تقویت این ذخایر به‌ویژه در آستانه تعطیلات نوروز و با توجه به شرایط بحرانی کنونی تأکید کرد.

ضرورت حفظ ذخایر خونی با اولویت گروه‌های منفی در آستانه تعطیلات نوروز

ضرورت حفظ ذخایر خونی با اولویت گروه‌های منفی در آستانه تعطیلات نوروز , مریم بالوی فیلی خبرنگار نودادامروز

وی اظهار داشت: پایگاه انتقال خون ایلام تا پایان سال در سه شیفت کاری صبح، عصر و شب آماده خدمت‌ رسانی و پذیرایی از اهداکنندگان خون و مردم شریف استان است تا بتوان پاسخگویی صددرصدی به نیاز بیماران و مراکز درمانی سطح استان را تضمین کرد.

مدیرکل انتقال خون استان ایلام با تأکید بر اینکه نیاز به خون همیشگی است، افزود: انتظار می‌ رود مردم فهیم و نوع‌ دوست ایلام، یاری‌ رسانی به بیماران را از یاد نبرند و با اهدای خون، تداوم جریان زندگی را ممکن سازند.

وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر نیاز به گروه‌ های خونی به‌ ویژه +A- ، AB- ، AB بیش از سایر گروه‌ ها است و از هم‌ استانی‌ های گرامی با این گروه‌ های خونی دعوت می‌ شود برای کمک به بیماران به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند.

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت پایگاه خبری نودادامروز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.